tiistai 18. heinäkuuta 2017

15. Kuulumispostaus!

Moikka! Kerron nyt päivä kerrallaan mitä oon tehnyt tallilla!
Tulin tosiaan 14pv takaisin kotiin reissusta.

15.7
Pidettiin heppojen omistajan toisen tytön, Emilian kaverisynttärit, pidin pienimuotoisen askellajidemon vieraille jonka jälkeen lähdimme maastoon Sofian, eli toisen näistä tytöistä. Minä Urdurilla ja Sofia Töffellä.
Mentiin aika rauhakseen kun oli tosi lämmin. Urdurilla oli vähän ylimäärästä virtaa, ja kokeili laukassa mennä vähän apujen ohi.. Mutta hengissä selvittiin, ja hauskaa oli!

16.7
Olin veljentyttöni, Netan kanssa tallilla. Netta on tosiaan 5v, ja todella reipas! Netta on ollut aika useasti mukana kun on ollut käymässä meillä (n. kerran kuukaudessa). Hoidettiin ensin Töffe ja Netta ratsasti Töffellä suunnilleen puoli tuntia jonka jälkeen minä menin sitten käymään Töffen selässä. Kävin kaikki askellajit läpi, ja Töffen laukka on vahvistunut tosi paljon! Kyllä se siitä vielä tulee hyväks.


Töffen jälkeen ratsastin Urdurin, menin kaikki askellajit läpi, ja tehtiin oikeeseen kierrokseen taivutteluja aika paljon kun Urdur on aika jäykkä siihen kierrokseen. Sofia oli ihana ja jaksoi ottaa kuvia!







Kyllä, mun ja Urdurin kuvissa on myös ns. epäonnistuneita kohtia, tai ei niin nättiä ratsastusta tms.. Koska epäonnistumiset kuuluu ratsastukseen, ja en halua jakaa teille sellaisia kuvia pelkästään joissa saatte kuvan, että meillä menee aina tosi hyvin ja oma ratsastukseni on nättiä! Joten muistakaa, hyväksykää myös epäonnistumiset <3

Vietiin tänään hevoset laitumelle muutaman kilsan päähän, ja minä liikutan niitä lauantaihin asti itekseen!

Kertokaa kommentteihin teidän mielipide tosta epäonnistumisjutusta, onko ok jakaa epäonnistuneita kuvia? 

2 kommenttia:

  1. Mun mielestä on ok, koska kellään ei voi kaikki mennä ruusuilla tanssien! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista!
      Näin se on, ei kaikki vaan voi mennä ruusuilla tanssien.

      Poista